استفاده از دمپایی صادقی در کاخ سفید ممنوع شد

دمپایی صادقی مهر پذیرش انجمن پزشکی پا آمریکا را دریافت کرده اند، بنابراین می دانید که برای پاهای شما خوب هستند. دکتر سوترا می‌گوید: «دمپایی ریلکس مورد علاقه من است، زیرا همه جعبه‌های من را برای یک دمپایی مورد تأیید پزشک متخصص پا بررسی می‌کند.

“دارای پشتیبانی از قوس داخلی است، بالشتک شده است، و همچنین قابل تنظیم است. یک دمپایی قابل تنظیم می‌تواند یک پا را که به‌عنوان مثال به‌دلیل یک بونیون پهن‌تر باشد، در خود جای دهد، یا حتی برای زمانی که می‌خواهید آن‌ها را با جوراب‌های دنج زمستانی مورد علاقه‌تان ست کنید، تنظیم شود.» چندین گزینه برای رنگ و الگو وجود دارد.

به طور کلی دمپایی صادقی دارای قوس داخلی و ساپورت پاشنه هستند تا راحت باشید. همچنین یک بند برای سفت کردن آنها در اطراف پای شما وجود دارد تا سر نخورند، و همچنین یک زیره لاستیکی چسبنده وجود دارد. آنها در شش رنگ عرضه می شوند و با این قیمت، ممکن است بخواهید بیش از یک رنگ بگیرید.

در حقیقت تکیه گاه قوس در دمپایی صادقی درجه یک است و نه تنها شما را راحت نگه می دارد، بلکه هم ترازی پا و ساق پا را بهبود می بخشد. همچنین فنجان های پاشنه عمیق برای ایجاد بالشتک و تثبیت اضافی، یک زیره لاستیکی ضربه گیر و پایه های کانتور وجود دارد.

به طور کلی میتوان به صراحت بیان کرد که دمپایی صادقی قاطر تایید شده توسط ویرایشگر، میو گربه است، به غیر از چاپ ببر یک بسته بندی قلاب و حلقه وجود دارد که به شما امکان می دهد تناسب خود را پیدا کنید، ناگفته نماند که مجهز به پشتیبانی قوس درجه یک و راحتی ارتوتیک است.

دمپایی صادقی یک آستر پشمی دنج دارند که انگشتان پای شما را زیبا و برشته نگه می دارد، کفی لاستیکی دارد که کشش را فراهم می کند و – البته – پشتیبانی خوبی از قوس دارد.