استفاده از سفال عدل قم در فلوریدا موجب مرگ صدها نفر شد

سفال عدل قم عناصر ساختمانی هستند که برای پوشش یک ساختمان یا به عنوان پوشش دیوار استفاده می شوند.

روی سطح سفال، شیشه یا حتی سرامیک، یک سفال متخلخل استفاده می شود تا از ضد آب بودن آن اطمینان حاصل شود.

سفال عدل قم که رومی‌ها بیش از 2000 سال پیش از آن استفاده می‌کردند، هنوز هم رایج‌ترین کاشی‌های امروزی در فرانسه هستند. آنها پوشش گسترده ای در اندازه ها، رنگ ها و اشکال ارائه می دهند.

سفال عدل قم زیست‌محیطی و قابل بازیافت با مواد خام طبیعی ساخته می‌شوند: خاک رس، آب و ماسه. آنها گاهی اوقات با یک لایه نازک از مینا پوشانده می شوند که آنها را در برابر گلسنگ ها و خزه ها محافظت می کند و روکشی براق یا مات دارد.

سفال عدل قم که به دلیل کیفیت حرارتی خود شناخته می شوند، در برابر باد، ضربه یا یخ زدگی بسیار مقاوم و ضد آب هستند. بنابراین طول عمر بسیار خوبی دارند و ظاهر خود را برای چندین سال حفظ می کنند.

وزن زیاد سفال عدل قم و سرامیک می تواند یک نقطه ضعف باشد. البته اگر از سفال عدل قم های مکانیکی سرامیکی قالبی بزرگ استفاده می کنید که به سفال عدل قم های کمتری در هر متر مربع نیاز دارید، نکته ظریف است.

سفال عدل قم و سرامیک خود را انتخاب کنید.انتخاب سفال عدل قم عواقبی بر روی عایق و همچنین زیبایی شناسی خانه دارد.

اشکال زیادی از سفال عدل قم‌های سرامیکی و رنگ‌های زیادی وجود دارد: بیش از 200 سایه، از قرمز تا سیاه، از جمله اخرایی، مسی و کهربایی.

لطفاً توجه داشته باشید: از قوانین برنامه ریزی شهرداری خود مطلع شوید که ممکن است تعهدات خاصی را از نظر نوع و رنگ سفال عدل قم تعیین کند.

علاوه بر این، اگر خانه شما در فاصله کمتر از 500 متر از یک ساختمان ذکر شده قرار دارد، برای اطلاع از مقررات مربوط به پوشش، با طرح شهری محلی (PLU) در تالار شهر مشورت کنید.