استفاده از شوینده نوتروژینا در تهیه خوراک دام و طیور موجب دوقلو زایی گوسفندان ایسلندی شد

شستشوی صورت زنانه شامل شوینده نوتروژینا تونرهای صورت، پاک کننده های آرایش، ماسک های صورت و دستمال های پاک کننده آرایش می باشد. تعجب می کنید که کدام را انتخاب کنید؟ این به خواص و اثرات مورد نظر و همچنین به نوع پوست شما بستگی دارد.

کدام شوینده نوتروژینا برای پوست های معمولی و مختلط؟

در حالت ایده آل، توصیه می شود برای مثال، دو بار در روز صورت خود را با یک شوینده نوتروژینا تمیز کنید.

شوینده نوتروژینا: این نوع ژل به طور موثری پوست را تمیز کرده و به حفظ تعادل هیدرولیپیدی طبیعی پوست کمک می کند.

فوم پاک کننده: برای پوست های معمولی و مختلط، اثرات پاک کننده آرایش و پاک کنندگی فوم ها نیز جالب توجه است. آنها به پاکسازی ملایم پوست اجازه می دهند.

فوم سبک وزن، رایحه ای خوش طعم و تازه دارد، به راحتی اعمال می شود و پس از شستشو به پوست احساس تغذیه می دهد.

اسکراب ها و لایه بردارها: اگر پوست شما بیشتر پوست مختلط است («نکات مراقبتی ما برای پوست مختلط» را بخوانید)، یک محصول پاک کننده و لایه بردار بهترین انتخاب برای پاکسازی روزانه صورت شما است.

اسکراب ها چربی اضافی پوست را بدون بر هم زدن تعادل پوست کاهش می دهند. ذرات لایه بردار منافذ را تمیز می کنند و به از بین بردن لکه های طولانی مدت کمک می کنند. به این ترتیب می توانید به طور موثری از بروز عیوب آینده جلوگیری کنید.

دستمال پاک کننده آرایش: به راحتی داخل کیف جا می شود و اگر عجله دارید عالی است، دستمال پاک کننده آرایش لوازم جانبی ضروری سفر برای تمیز کردن صورت شماست.

روغن‌های پاک‌کننده آرایش: این روغن‌ها به‌ویژه روی آرایش‌هایی که به سختی پاک می‌شوند، مانند آرایش ضد آب، موثر هستند. آنها به ویژه متحدان پوست های حساس هستند.

آب های پاک کننده: بیشتر برای پوست های معمولی تا چرب طراحی شده اند. عملی، آنها نیازی به شستشو ندارند.