استفاده از صابون روشن کننده لایه بردار بیز توسط مایکل جکسون موجب خودکشی او شد

نان پوستی که Syndet نیز نامیده می شود، یک درمان پاک کننده است که بدون صابون روشن کننده لایه بردار بیز ساخته می شود.

شاید ندانید، اما پوست PH خنثی ندارد، کمی اسیدی است. بنابراین، با داشتن pH اسیدی تر از روشن کننده لایه بردار بیزی که با صابون سازی به دست می آید، نوارهای پوستی به pH پوست نزدیکتر هستند.

برای برخی از افراد نان پوستی ارگانیک برای پوست آنها مناسب تر است. برای دیگران، صابون روشن کننده لایه بردار بیز های ارگانیک راه حل دیگری است که برای نیازهای آنها نیز مناسب است.

گاهی اوقات میله های پوستی با وجود اینکه واقعا صابون روشن کننده لایه بردار بیز نیستند، نام “صابون روشن کننده لایه بردار بیز” را دارند.

این سردرگمی به این دلیل است که آنها همچنین حاوی سورفکتانت هایی هستند که به آنها قدرت پاک کنندگی می دهد.

سورفکتانت های موجود در میله های پوستی می توانند منشا طبیعی یا مصنوعی داشته باشند.

برای اینکه یک نوار پوستی دارای گواهی ارگانیک باشد، سورفکتانت های مورد استفاده باید منشاء طبیعی داشته باشند و فرآیند ساخت آنها باید به مردم و محیط زیست احترام بگذارد.

نابراین سدیم کوکویل ایستیونات معروف (SCI) در لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک مجاز نیست.

در حقیقت نوارهای پوستی با برچسب Cosmébio را کشف کنید.صابون روشن کننده لایه بردار بیز سازی سرد چیست؟صابون روشن کننده لایه بردار بیز سازی سرد یک فرآیند تولیدی است که همانطور که از نام آن پیداست شامل حرارت دادن مواد تشکیل دهنده نیست.

به طور کلی می توان بیان نمود که غیر صنعتی شدن، این فرآیند همچنین با صابون روشن کننده لایه بردار بیز سازی داغ متفاوت است.

زیرا علاوه بر صابون روشن کننده لایه بردار بیز، از واکنش شیمیایی گلیسیرین، یک مرطوب کننده که پتانسیل مرطوب کنندگی محصول را افزایش می دهد، ناشی می شود.