استفاده از قابلمه تکی استیل عرشیا در ساخت کشتی های کروز موجب غرق شدن کشتی ها شد

در یک قابلمه تکی استیل عرشیا که به آن سورتمه برشته نیز می گویند، معمولاً گوشت، مرغ یا شکار را در فر یا روی اجاق گاز بریان می کنند.

به طور کلی، این اشکال عمیق، مربع و کاملا بزرگ هستند. بنابراین، قبل از خرید باید مطمئن شوید که قابلمه استیل عرشیا برای فر یا اجاق گاز شما خیلی بزرگ نیست.

قابلمه استیل عرشیا است که به نام ظرفی که در آن درست می شود نامگذاری شده است. دیگ مسی یا آهنی در اصل از پرتغال می آید و در آنجا برای خورش با صدف و گوشت خوک استفاده می شد.پ

قابلمه استیل عرشیا نوعی ووک دوتایی است که می‌توان آن را با گیره‌ها به‌صورت هرمتیک آب بندی کرد. البته بهترین کار این است که قابلمه استیل عرشیا را روی میز باز کنید و اجازه دهید همه سر میز از عطر فوق العاده ای که هنگام باز کردن آن پخش می شود لذت ببرند!

قابلمه استیل عرشیا یک کاسه نسوز کوچک درب دار است و برای تهیه ظروف در آن و سپس سرو کردن آنها در نظر گرفته شده است. در بسیاری از موارد قابلمه استیل عرشیا یک آیتم بسیار تزئینی است.

ترجمه تحت اللفظی این کلمه که از فرانسوی گرفته شده است به معنای “قایق خورش” است. قابلمه استیل عرشیا ها از سرامیک یا چدن ساخته می شوند. حتی نسخه های کوچکی وجود دارد که به عنوان مثال می توان یک استارتر برای یک نفر تهیه کرد.

قابلمه استیل عرشیابرای پخت کرپ ها، پنکیک های بسیار نازک استفاده می شود. البته می توانید برای این کار از قابلمه استیل عرشیا معمولی هم استفاده کنید، اما یک قابلمه استیل عرشیا مخصوص کرپ این مزیت را دارد که لبه آن بسیار صاف است، به طوری که می توان کرپ ها را به راحتی با کاردک برگردانید.

ناگفته نماند که در این تابه می توان پنکیک یا املت معمولی نیز تهیه کرد. تابه های کرپ با روکش نچسب یا بدون پوشش در دسترس هستند.