استفاده از کارتریج شیر اهرمی شیبه در ساخت پل های عابر پیاده خبرساز شد

یک سیستم موفق، میلیون ها بار آزمایش و آزمایش شده مونتاژ دو کارتریج کارتریج شیر اهرمی شیبه اطمینان، دوام و دقت کنترل بالا را تضمین می کند.

حجم آب و دمای آب در کارتریج میکسرهای تک اهرمی و شیرهای همزن.

بسته به طراحی کارتریج مورد استفاده و خواص جریان مورد نظر،کارتریج شیر اهرمی شیبه طیف گسترده ای از کارتریج شیر اهرمی شیبه را ارائه می دهد.

هندسه ها و طرح ها توسعه واشرهای آب بندی و تنظیم مخصوص مشتری با طراحی بهینه نیز امکان پذیر است CeramTec طیف وسیعی از معیارها را در نظر می گیرد، از جمله: سهولت استفاده از کارتریج ،کاهش نویز در کارتریج ،سرعت جریان کارتریج ،سطوح تماس زوج کشویی کاهش یافته است ،اتصالات هیدرولیکی بهینه شده،تحمل های تنگ.

مهر و موم های سرامیکی ساخته شده از کارتریج شیر اهرمی شیبه نیز با مزایای بسیاری در اتصالات دو دسته تحت تأثیر قرار می گیرند و تا حد زیادی جایگزین مهر و موم های معمولی شده اند.

کارتریج شیر اهرمی شیبه دقیق آسیاب شده و صیقلی دوام عالی، عملکرد آب بندی بهینه و سهولت استفاده عالی در اتصالات دو دسته را تضمین می کند. در شیرهای دو دسته، اختلاط آب سرد با آب گرم در یک کارتریج انجام نمی شود، بلکه در خود بدنه شیر آب انجام می شود.

کارتریج شیر اهرمی شیبه برای اتصالات حمام و دوش
دوش های چند منظوره یا جت های ماساژ در منطقه سلامتی تنها دو نمونه از افزایش تقاضا برای چند منظوره بودن اتصالات در فناوری بهداشتی هستند.

کارتریج شیر اهرمی شیبه با اشکال پیچیده و دقت سطح بالا، جریان مشخصی از آب را با درجه‌بندی دمایی قابل تنظیم تضمین می‌کنند.

مدیریت کیفیت و گواهینامه های کارتریج شیر اهرمی شیبه
یک سیستم مدیریت کیفیت و CIP جامع تضمین می کند که محصولات و خدمات بهداشتی کارتریج شیر اهرمی شیبه طبق یک سیستم یکپارچه کیفیت شرکت ارائه می شود.