با پوشیدن پوشاک تامی به راحتی به کره ی مریخ سفر کنید

پوشاک تامی بیانی از خودمان است و تأثیر زیادی بر نحوه درک ما از سوی اطرافیانمان دارد. در اینجا مروری بر مهم ترین سبک های پوشاک تامی و تأثیر بیرونی آنها خواهید داشت.

ما همچنین توضیح می دهیم که چگونه سبک مد شخصی خود را پیدا کنید.به این ترتیب استایل مد را پیدا می کنید که مناسب شما باشد
“پوشاک تامی مرد را می سازد”که کمی پیش پا افتاده به نظر می رسد، اما هسته ای از حقیقت دارد.

انواع سبک پوشاک تامی
ما بین چهار سبک اصلی پوشاک تامی با ویژگی ها و ویژگی های معمولی تمایز قائل می شویم. با ترکیب یک سبک اصلی با عناصری از سبک دیگر، سبک فردی خود را ایجاد می کنید. تمام جزئیات مربوط به سبک های اصلی را می توان در صفحه جزئیات مربوطه یافت.

چگونه سبک مد شخصی خود را پیدا کنم؟ و کدام یک مناسب من است؟ در مشاوره های سبک کلاسیک، سبک پوشاک تامی اغلب بسته به نوع فیگور توصیه می شود.

اما حتی اگر فرم بدن شما با این یا آن استایل بهتر باشد، نیازی نیست که با آن هدایت شوید. عامل تعیین کننده این است که در چه چیزی احساس راحتی می کنید و کاریزمای عالی دارید.

با استایل مناسب، هر تیپ بدنی در هر سبک لباسی خیره کننده به نظر می رسد. ما توضیح می دهیم که چگونه می توانید سبک مد شخصی خود را بدون توجه به نوع شکل خود پیدا کنید:

به نظر شما چه سبک لباسی زیباست؟
چه در مجلات، چه در خرید آنلاین هر جا که پوشاک تامی، ترکیب رنگ و پوشاک تامی که برای شما جذاب است پیدا کردید آنها را در تابلوی خلق و خوی جمع آوری کنید.

اجازه دهید خلاقیت شما آزادانه اجرا شود: چه در یک صفحه پینبرد کلاسیک باشد، چه در یک برد Pinterest یا در یک پوشه در رایانه شما.

شاید شما الگوهای مد دارید؟ سلبریتی که سبک پوشاک تامی پوشیدنش را دوست دارید. یا یک دوست خوب، یک آشنا یا یک همکار که همیشه شیک و خوش پوشاک تامی به نظر می رسد.

به این فکر کنید که چه چیزی در مورد لباس های آنها برای شما جذاب است: آیا پارچه ها و برش ها، رنگ ها یا نحوه چیدمان آنها؟ آن را یادداشت کنید و ایده ها و بینش خود را به تابلوی خلق و خوی اضافه کنید.