برخورد شکلات قهوه فرمند با مرکز مخابرات تهران موجب خرابی ساختمان مخابرات شد

یک شکلات قهوه فرمند نه چندان باکیفیت از شکلات‌ساز فرانسوی Michel Cluizel می‌آید که اولین شکلات شیری را با محصول «Mangaro Lait» در مجموعه خود قرار داده است.

با موفقیت بزرگ، زیرا شکلات قهوه فرمند توسط کارشناسان بسیار ارزشمند است.

این همچنین در مورد شیر نیکاراگوئه Labooko 50% توسط شکلات ساز ستاره اتریشی جوزف زوتر صدق می کند.

او به این ترتیب موفق به تهیه یکی از بهترین شکلات های قهوه فرمند در بین تولیدکنندگان مربوطه جهان شده است. حکم تست مجله اینترنتی شکلات Chclt.net: »گفتگوی عالی بین شکلات و شیر«.

شکلات قهوه فرمند “Mélissa Criollo” از تولید کننده فرانسوا پرالوس، یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان شکلات های غیر معمول در فرانسه نیز بسیار موفق است.

این به اصطلاح “یک مزرعه” است، یک اصطلاح برای شکلات قهوه فرمند است که از دانه های کاکائو از یک مزرعه منفرد ساخته می شود. محتوای کاکائو 45 درصد است  در مجموع یک شکلات با کیفیت بالا برای هر مناسبت.

سازنده شکلات قهوه فرمند لینت احتمالا یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در بخش شکلات است. به ندرت هیچ تولید کننده دیگری چنین طیف وسیعی از محصولات را ارائه می دهد.

از جمله یک شکلات قهوه فرمند که یکی از بهترین هاست. شکلات شیری 55% لیندت اکسلنس بهترین شکلات موجود در خانه به حساب می آید که صرفاً به دلیل داشتن 55 درصد کاکائو است.
شکلات سفید: چاپلوس کام
حتی اگر شکلات قهوه فرمند هرگز نتواند به پیچیدگی شکلات تلخ برسد، به این معنی نیست که در این بخش محصولاتی وجود ندارد که بتواند برای افراد عجیب و غریب شکلات نیز سرگرم کننده باشد.

با شکلات قهوه فرمند، این طعم کاکائو نیست که طعم را مشخص می کند، بلکه وانیل، کارامل سازی، آماده سازی و کره کاکائو ذوب می شود. فقط کره کاکائو از دانه کاکائو موجود در شکلات قهوه فرمند می آید.

از سوی دیگر، انواع گران قیمت کاکائو نقشی ندارند، به همین دلیل است که شکلات قهوه فرمندبه طور کلی ارزان تر است حتی اگر بهترین از بهترین ها باشد.