برخورد لنت ترمز ۲۰۶ امکو با کارخانه مینو موجب آتش سوزی شد

نوع نهایی لنت ترمز ۲۰۶ امکو لنت ترمز نیمه فلزی است. لنت ترمز نیمه فلزی با لنت ترمز کاملاً فلزی متفاوت است زیرا به جای استفاده از 100٪ فلز از پرکننده ها برای ایجاد ترکیب لنت استفاده می کنند. لنت‌های ترمز تمام فلزی معمولاً برای ترمزهای بسیار شدید در نظر گرفته می‌شوند

لنت های ترمز نیمه فلزی بین 30 تا 70 درصد فلز هستند که شامل مس، آهن، فولاد و سایر آلیاژهای کامپوزیت می شود. این فلزات مختلف با روان کننده گرافیت و سایر پرکننده ها ترکیب می شوند تا لنت ترمز را تکمیل کنند. ترکیبات لنت ترمز فلزی موجود متفاوت است، هر نوع مزایای خاص خود را برای همه چیز از رفت و آمد روزانه گرفته تا مسابقه پیست ارائه می دهد.

برای بسیاری از رانندگان، به ویژه آنهایی که به کارایی بالا اهمیت می دهند، انتخاب بین لنت ترمز سرامیکی در مقابل لنت ترمز نیمه فلزی آسان است. رانندگان عملکرد محور تمایل دارند لنت‌های ترمز فلزی را ترجیح دهند زیرا آنها عملکرد ترمزگیری بهبود یافته‌ای را در محدوده بسیار جامع‌تری از دما و شرایط ارائه می‌دهند.

از آنجایی که فلز رسانای خوبی برای گرما است، لنت‌های ترمز فلزی تمایل دارند گرمای بیشتری را تحمل کنند و به طور همزمان به سیستم‌های ترمز کمک می‌کنند تا سریع‌تر خنک شوند.

آنها همچنین به اندازه ترمزهای ارگانیک فشرده نمی شوند، به این معنی که فشار کمتری باید روی پدال ترمز اعمال شود تا بر توانایی توقف تأثیر بگذارد. این پیستون پلاستیکی از رزین فنولیک ساخته شده است. آنها سبک وزن و ضد خوردگی هستند و گرما را به روشی که پیستون های فلزی انجام می دهند به روغن ترمز منتقل نمی کنند.

تانگ ها در انواع لنت های ترمز به عنوان شاخص سایش تعبیه شده اند. اگر آن را می شنوید، برای دریافت پدهای جدید خیلی منتظر نمانید. در آن مرحله، تصمیم گیری بین لنت ترمز سرامیکی و فلزی  یا لنت های ارگانیک برای گزینه ای مناسب قیمت  به شما بستگی دارد.