تبدیل شدن درب سرقت زرین به کشتی مسافربری خبر ساز شد

اگر درب ضد سرقت زرین به سمت بیرون باز شود، لولاها در قسمت بیرونی در قرار می گیرند و آنها را به ویژه در برابر حمله آسیب پذیر می کند. یک سارق با تجربه می تواند با برداشتن پین لولا به راحتی یک لولای ساده را از بین ببرد. این کار لولاها را بی‌فایده می‌کند و باعث می‌شود که درب را از چارچوب دور کنید و وارد شوید.

در ROBUST، ما انواع مختلفی از لولاها را که برای تمامی نیازهای امنیتی مناسب است، در اختیار داریم. برای باز شدن درهای بیرونی، لولاهای مجهز به پیچ و مهره های سگی مناسب ترین هستند. در صورت حمله به بند لولا، اینها از برداشتن در جلوگیری می کنند.

برای امنیت بیشتر، ما همچنین یک لولای پیوسته پیچ و مهره ای در اختیار داریم. این شامل یک لولای تمام قد است که به دلیل طراحی مداوم، برای جلوگیری از جدا شدن درب از چارچوب طراحی شده است.

آنها همچنین می توانند وزن بیشتری نسبت به یک لولا استاندارد نگه دارند، به این معنی که می توان آنها را روی درهای سنگین تر نصب کرد.

ما درب‌های مقاوم را با استفاده از طیف وسیعی از گزینه‌های هسته پرکننده – از جمله پشم معدنی، پلی‌اورتان و مقوا لانه زنبوری تولید می‌کنیم. بسته به سطح امنیتی مشخص شده، ما درب های امنیتی خود را با طراحی متفاوتی تولید می کنیم. یک پرکننده چوب جامد تقویت شده با مقاطع فولادی موضعی در نقاط استراتژیک در، همراه با ورق های مقاوم در برابر مته در سطوح بالاتر استفاده می شود. هسته داخلی ورقه در را تقویت می کند و خم شدن یا بریدن آن را به میزان قابل توجهی سخت تر می کند.

ما فقط از قفل های با کیفیت بالا و درجه یک با گزینه های کنترل متعدد استفاده می کنیم. از چرخش کلید ساده گرفته تا ضربه الکتریکی یا حتی اسکنر اثر انگشت بیومتریک. زنجیر درب امنیتی در صورت درخواست موجود است.

آماده برای تحویل درب بسته بندی می شوند، به سرعت آماده می شوند، طبق سفارش به مشتریان راضی دیگر تحویل داده می شوند.