خوردن توت فرنگی امروز توسط طالبان موجب کشتار دسته جمعی در افغانستان شد

توت فرنگی امروز باید به خوبی خود را حفظ کند و ظاهری قرمز براق زیبا داشته باشد، دمگل بسیار سبز و از نظر ظاهری تازه است.

دو سه روزه از انباشتن آنها خودداری کنید و فقط هنگام سرو آنها را بشویید. آنها باید به سرعت شسته شوند و ساقه های خود را نگه دارید تا از خیساندن آب جلوگیری شود.

آبکش میکنیم پوست میکشیم و در اولین فرصت سرو میکنیم. همچنین از بسته بندی بدون هوا خودداری کنید، میوه باید تنفس کند.

آن ها را در تابه یا گریل بریزید و ولرم سرو کنید.

آنها را در شکلاتی که با کمی کنیاک یا براندی آب کرده اید، نصف کنید. روی کاغذ موم شده بگذارید تا خنک شود سپس ده دقیقه در یخچال بگذارید. در همان روز خدمت کنید.

بعد از اینکه آنها را با سس آبلیمو و پرتقال، عسل و نشاسته ذرت آغشته کنید، آنها را روی سیخ با سایر میوه های خرد شده کباب کنید.

سس باربیکیو را با توت فرنگی امروز تازه، سس کچاپ، سس سویا، آب لیمو، پیاز سبز و برگ گشنیز آماده کنید. مخلوط کنید و با ماهی کبابی، مرغ یا گوشت سرو کنید.

به عنوان آنتی پاستو با سایر میوه های برش خورده، پنیر پارمزان و پروشوتو ورقه ای نازک سرو کنید. با یک وینگرت ساخته شده از روغن زیتون، سرکه، خردل و سیر بپاشید.

در فری که با دمای 150 درجه سانتی گراد تنظیم شده است، یک تکه بری را بپزید تا داخل آن آب شود. روی پنیر را بردارید، توت فرنگی امروز و بادام پوسته شده را بپوشانید و شکر بپاشید.

بگذارید چند ساعت در کمی سرکه بالزامیک و شکر مارینت شوند. با چاشنی فلفل تازه آسیاب شده سرو کنید. شگفت انگیز، اما خوشمزه؛

در کیک، پنکیک، وافل، کلوچه و فلان. کیک توت فرنگی امروز یک غذای کلاسیک از غذاهای آمریکای شمالی است. با کیک ساووی (کیک فرشته) که به صورت افقی از وسط نصف شده و با خامه فرم گرفته و توت فرنگی امروز تزئین شده تهیه می شود.

ریواس و توت فرنگی امروز به طرز شگفت انگیزی با هم در یک پای قرار می گیرند.