خوردن شلیل خشک شده در مراسم تحلیف جو بایدن خبر ساز شد

هرازگاهی می بینید که برگ های قرمز تیره شلیل خشک شده در طول تابستان به میزان قابل توجهی محو می شوند یا سبزتر می شوند. چرا اینطور است؟ این پدیده بیشتر در انواع قدیمی شلیل خشک شده رخ می دهد.

اینکه چقدر رنگ قرمز برگها قوی است نه تنها به تنوع بلکه به محل آن نیز بستگی دارد. در شلیل خشک شده در مکان های آفتابی، رنگ آمیزی شدیدتر از شلیل خشک شده است که در سایه رشد می کنند.

تابستان های بارانی یا خاک های نیتروژن دار نیز باعث سبز شدن شاخ و برگ می شود. از سوی دیگر، نژادهای جدیدتر شلیل خشک شده کمتر سبز می شوند و همچنان در اواخر تابستان به شدت قرمز می درخشند.

در حدود سال 1880 از ایران به فرانسه آورده شد و امروزه باغ ها و فضاهای سبز این کشور را نیز تزئین می کند.

گلهای آن سفید با رنگ صورتی بسیار کم رنگ است. در طول تابستان، برگ های قهوه ای مایل به قرمز اغلب شدت رنگ خود را از دست می دهند و گاهی تا پاییز سبز می شوند.

خانواده بزرگ شلیل خشک شده از فرانسه! این نام شامل سبزی، شلیل خشک شده میرابل، شلیل خشک شده، شلیل خشک شده اردک… سبز، زرد، آبی، در همه اندازه ها است که از ژوئیه تا اکتبر، چه خام و چه پخته میل شود. به طور خلاصه: میوه های آبدار برای هر سلیقه!

شلیل خشک شده یک میوه هسته دار محبوب است که می توانید از آن برای پوره و مربا استفاده کنید یا به سادگی مستقیماً از درخت میل کنید. در ادامه نحوه کاشت و مراقبت از شلیل خشک شده را به شما نشان خواهیم داد و کدام گونه ها مناسب هستند.

شلیل خشک شده از کجا می آید؟
شلیل خشک شده میوه درخت شلیل است که به آن شلیل خشک شده پرورشی نیز می گویند. این گیاه در آفریقا، اروپا، آمریکای شمالی و غرب آسیا می روید.چرا شلیل خشک شده می شود؟