راهنمای خرید و انتخاب کرم پودر مناسب

خرید و انتخاب یک کرم پودر مناسب که متناسب با پوست صورتتان باشد بسیار حائز اهمیت است. کرم پودرها انواع مختلفی دارند که شما را در خرید سردرگم میکنند! داشتن راهنمای خرید برای این محصولات میتواند یاری رسان باشد.

فرض کنید میخواهید به یک مهمانی بروید و قصد دارید به سرعت از شر جوشهای ناخوانده ای که یکدفعه نمایان بشوند، خلاص شوید و آنها را پوشش دهید، چه کار میکنید؟

اگر بخواهید عیوب یا کک و مک هایی که روی صورتتان هست را به نحو احسنت و به زیبایی نشان دهید چطور؟ درست حدس زدید پاسخ اینها در استفاده مناسب از کرم پودرهای آرایشی است که میتواند در مواقع حساس کمک رسان باشد.

چه نوع کرم پودری بخریم؟

کرم پودرها دارای انواع مختلفی هستند جامد و مایع، که هر کدام نیز زیر مجموعه های را شامل میگردند مانند فون مایع، پنکیک، کانسیلر و… . بهترین نوع کرم پودر آن است که متناسب با پوست صورتتان انتخاب شود!

اگر پوست چرب دارید بهتر است از نمونه های خشک کرم پودرها مانند انواع پنکیک استفاده نمایید تا چربی اضافه روی پوستتان نماند که به آن آسیب برساند. درباره پوستهای خشک برعکس عمل میکند، یعنی بهتر است از فون مایع و کرم پودرهایی بهره ببرند که چربی پوستشان را تأمین نمایند و دچار خشکی و کشیدگی های احتمالی نشوند.
در واقع پوست شما بهترین انتخاب در خرید کرم پودر مناسب است، لطفا این مورد را دست کم نگیرید!