روش استفاده از ریمل ابرو خوب

آیا میدانید که روش صحیح استفاده از یک ریمل ابرو خوب و درجه یک چگونه است؟ دوست دارید با نحوه درست استفاده از ریمل ابرو آشنا شوید؟ اصلا به چه ریمل ابرویی درجه یک میگویند؟

ریزش و خالی شدن ابروها یکی از معضلاتی است که به تازگی بسیاری از خانمها را درگیر خود نموده است. این عارضه با توجه به عوامل مختلفی پدید می آید از جمله تغذیه نامناسب و سیکل ماهیانه. اگر از تغذیه نامناسبی که سرتاسر بهره بردن از مواد چربی و یا سرخ کردنی باشد استفاده نمایید بطور حتم دچار ریزش ابرو، مژه و مو میشوید.

به همین دلیل باید از منابع خوراکی سرشار از پروتئین و کلسیم به میزان لازم بهره ببرید. یکی دیگر از دلایل ریزش ابرو، دوران قاعدگی است، متاسفانه در این سیکل به دلیل کمبود آهن دچار ریزش ابرو و مژه میشویم.

لذا بهتر است مصرف قرص آهن را در این دوران از یاد نبریم. اما راه چاره آسان و کم هزینه برای پر کردن این جاهای خالی ناخوشایند در صورت، با استفاده از یک ریمل ابرو خوب و ایده آل به آسانی امکانپذیر است.

روش صحیح استفاده از ریمل ابرو

ریمل ابرو خوب دارای برس مناسبی است که به درستی ابروها را شانه زده و به خوبی حالت دهد. برای استفاده از ریمل ابرو، باید ابروها را به مرتب نموده و برس ریمل را به طرف بالا و سپس به طرف خواب درست ابروها بزنیم تا بطور صحیح حالت بگیرند. ترجیحا برای انتخاب ریمل ابرو به دنبال نمونه های ضد آب آن باشید که بر روی صورت ریزش نکند!