ريمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume

ريمل يک از ابزارهاي آرايشي است که با تيره تر کردن و حالت دادن به مژه‌ها تاثير زيبايي به چشم‌ها مي‌بخشد. بلند و کوتاه بودن مژه شما را به داشتن ريملي که با توجه به نياز و شناخت مژه‌ چشمانتان است ترغيب مي‌کند ريمل اسنس مدل «I Love Exterme Volume» از نوع حجم‌دهنده و با رنگدانه‌هاي مشکي رنگي طبيعي به مژه مي‌دهد و داشتن برس فيبري اين محصول را منحصر به فرد کرده است.

شرکت اسنس «Essence» از سال 2001 فعاليت خود را آغاز کرده است و جزو برندهايي است که با توجه به نياز مشتريان و قيمت معقولانه توانسته نظر اکثريت را به خود جلب کند. ريمل در رنگ‌هاي مختلفي توليد مي‌شود و بوسيله يک برس که نقش اساسي‌اي در تاثير و خريد يک ريمل دارد مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

ريمل‌ حجم دهنده«I Love Exterme Volume» داراي يک برس فيبري با دو لبه شکاف دار است که حاوي فرچه هاي کوچک‌تر هستند، اين مزيت باعث شده رنگدانه‌هاي بيشتري را در خود جاي دهد و حجم مژه‌ها را افزايش دهد. ريمل‌هاي حجم دهنده داراي مواد نايلوني يا الياف ابريشم مصنوعي هستند که باعث افزايش موقت طول مژه مي‌شوند. اين ريمل از نوع ريمل‌هاي معمولي بوده و به‌راحتي با آب و پاک‌کننده‌هاي آرايشي پاک خواهد شد. شرکت اسنس Essence آلمان ريمل حجم دهنده مدل I Love Extreme Volume و ریمل صورتی را وارد بازار کرده است که اين محصول با رنگ کاملاً مشکي و برسي جهت حجم دار کردن مژه است.