ريمل حجم دهنده لورآل مدل Volumissime 4X

ریمل حجم دهنده لورآل مدل Volumissime 4X

ريمل محصولي آرايشي و بهداشتي است که معمولا به‌منظور ضخيم‌شدن يا افزايش حجم، طول يا تيرگي مژه‌ها استفاده مي‌شود. اين محصول در فرمول‌هاي مختلف و در حالت مايع در دسترس مصرف‌کننده قرار دارد. مواد اصلي تشکيل‌دهنده‌ی ريمل غالبا شامل رنگ‌دانه، روغن، واکس و مواد نگهدارنده است.

ريمل‌هاي معمولي يک برس گرد دارند که با آن مي‌توان مژه را حالت داد، طول آن را افزايش داد يا توسط مواد داخل مخزن، آن را تيره‌تر کرد. در ريمل‌هاي حرفه‌اي‌تر، دو برس وجود دارد که يکي براي حجم‌دادن و افزايش طول مژه است و ديگري براي تيره‌کردن يا رنگ‌آميزي به کار مي‌رود. ريمل‌ها در دو نوع فانتزي و ساده ساخته مي‌شوند که عمده تفاوتشان در تنوع رنگ‌هاي مدل فانتزي همچون ریمل صورتی است.

با افزايش تقاضاي مصرف اين محصول، امروزه تنوع بي‌شماري توسط توليدکنندگان مختلف به بازار عرضه شده است و مصرف‌کننده حق انتخاب زيادي دارد. استفاده از اين محصول باعث مي‌شود چشم‌ها درشت‌تر و مژه‌ها حجيم‌تر به نظر برسند. برخي از مدل‌ها هم هستند که تنها براي حجم‌دادن استفاده مي‌شوند و بدون رنگ هستند.

يکي ديگر از ويژگي‌هايي که برخي از ريمل‌ها دارند، ضدآب بودن است که از لکه‌شدن و ريختن آرايش جلوگيري مي‌کند. همچنين حالت فرمژه را تثبيت کرده و به انباشته‌نشدن ماده ريمل روي چشم کمک مي‌کند. اين قابليت براي افرادي که فرصتي براي تجديد آرايش خود ندارند يا طول روز را در خارج از منزل سپري مي‌کنند، بسيار مهم خواهد بود.

ريمل‌هاي حجم‌دهنده داراي مواد نايلوني يا الياف ابريشم مصنوعي هستند که باعث افزايش موقت طول مژه مي‌شوند. برخي هم داراي مواد حالت‌دهنده مانند پرو ويتامين B5 هستند که بيشتر در نرم‌کننده‌هاي مو ديده مي‌شوند. ريمل را مي‌توان براي همه نوع مژه‌اي استفاده کرد. تکان‌دادن و سايش برس در رويشگاه مژه مي‌تواند حجم بيشتري به آن‌ها بدهد و کشيدن آن روي تمامي سطح مژه مي‌تواند به يکدست‌بودن آن‌ها کمک کند.

بهتر است هميشه بعد از استفاده از اين محصول، در مخزن را محکم ببنديد تا گردوخاک و باکتري وارد آن نشود؛ زيرا چشم‌ يکي از اعضاي مهم و آسیب‌پذیر بدن است.

ريمل «LOreal Volumissime 4X» داراي حجم 7.5 ميلي‌ليتر و ساخت کشور فرانسه بوده که مخصوص حجم‌دادن به مژه‌هاست.