ريمل حجم دهنده ميبلين مدل Push Up Drama

ريمل حجم دهنده و بلند کننده ميبلين مدل Push Up Drama

ريمل يکي از ابزار‌هاي پرکاربرد آرايشي است که در کيف آرايشي هر خانمي پيدا مي‌شود و امروزه در انواع رنگها نظیر ریمل صورتی تولید می گردد. این وسیله در بزرگ جلوه‌دادن و زیباتر نشان‌دادن چشم نقش دارد.

شرکت «ميبلين» ريملي را به بازار جهاني عرضه کرده است که تا 16 برابر به مژه‌ها حجم مي‌دهد و براي افرادي که از چشم‌هاي حساسي برخوردارند، در دسترس قرار گرفته است. مهم‌ترین عامل در ریمل حجم‌دهنده و بلندکننده‌ی میبلین مدل «push up drama» علاوه‌بر ماده‌ی ریمل، برس آن است که در حالت‌دهندگی، حجم‌دهندگی و بلندکنندگی مژه‌ها موثر است. بعضی افراد به استفاده از برس‌های بزرگ و پهن و مویی و بعضی دیگر به استفاده از برس‌های لاستیکی و پلاستیکی با دندانه‌های کوتاه و کوچک عادت دارند. استفاده از انواع برس‌ها کاملا سلیقه‌ای است.

برس مویی، پر و بزرگ ریمل میبلین به‌خوبی قادر است سرتاسر مژه‌هایتان را پوشش دهد و در آخر نتیجه‌ای که مشاهده خواهید کرد، مژه‌هایی پرپشت، مشکی و زیبا خواهد بود. میبلین از چسبیدن مژه‌ها به یکدیگر جلوگیری کرده و هر تار مژه را جداگانه و به‌زیبایی آرایش می‌کند. به افرادی که چشمانی حساس دارند و در اثر استفاده از ریمل و مواد آرایشی دچار آزردگی چشم و ریزش اشک می‌شوند، استفاده از ریمل ضدحساسیت میبلین را پیشنهاد می‌کنیم.