سرو انار درجه یک در مراسم خاکسپاری ملکه ی انگلستان موجب خشم همگان شد

محصولات انار درجه یک به شکل کپسول برای مصرف هستند و عصاره انار نیز در محصولات مراقبت از پوست یافت می شود. یک خاصیت محافظ (آنتی اکسیدان) و ضد التهابی تبلیغ می شود.

خواص انار برای پوست که نمی دانستید، محصولات طبیعی باید اولین انتخاب شما برای مراقبت از پوست باشد. راز فواید آن در ترکیبات آن نهفته است که عاری از مواد شیمیایی خشن، آفت کش ها یا کودها هستند.

آیا از خواص انار برای پوست می دانید؟ این میوه به پاکسازی آکنه و مقابله با اثرات منفی رادیکال های آزاد، یکدست شدن رنگ پوست و ایجاد بافتی درخشان تر، از جمله فواید دیگر کمک می کند.

دوز عصاره مایع پوست انار:

دوز متوسط: 20 گرم از عصاره (EB 6) در برابر کرم های نواری استفاده می شود.در مطالعه بالینی آب انار در سرطان پروستات از 180 تا 240 میلی لیتر آب میوه (حاوی 280 تا 570 میلی گرم در لیتر پلی فنل) استفاده شد.

به دلیل فراهمی زیستی بهتر، آب میوه باید خارج از وعده های غذایی نوشیده شود. از مصرف همزمان شیر باید خودداری شود.

ذخیره سازی
به لطف پوست سفت، انار را می توان تا شش ماه در یخچال نگهداری کرد.

استفاده های سنتی از پوست درخت
اثر ضد کرم ها قبلاً در زمان های قدیم شناخته شده بود. جوشانده پوست ریشه (گاهی با پوست ساقه، برگ ها یا میوه های جوان) تا نیمه اول قرن بیستم به عنوان یک درمان در برابر کرم های نواری استفاده می شد.

آزمایش‌های آزمایشگاهی این اثر را تأیید کرده‌اند: عصاره‌ها یا ترکیبات جدا شده، به‌ویژه آلکالوئیدهایی که در آنها وجود دارد (مانند پلتیرین)، کرم‌های انگلی را فلج می‌کنند و یا می‌کشند. ما برای این نشانه ها از انار استفاده نمی کنیم.

برعکس، انتخاب برای بهبود ظاهر و سلامت این اندام با موادی مانند انار به معنای ارتقای هماهنگی با بدن، رعایت تعادل طبیعی آن و ارتقای ریکاوری آن است.