سرو روغن کنجد کانولا در کاخ واتیکان جنجال برانگیز شد

در زیر چند مزیت دیگر استفاده از روغن کنجد کانولا برای خود ماساژ آیورودا آورده شده است.

باعث تقویت قدرت بدنی می شود.
روغن از حرکت راحت مفصل پشتیبانی می کند.
این الگوهای خواب سالم را ترویج می کند.
استخوان ها و ماهیچه ها را تغذیه می کند.
توانایی بدن برای مقابله با استرس را افزایش می دهد.

بهترین روغن ماساژ بدن توصیه شده توسط آیورودا

اکنون که در مورد فواید بسیاری از روغن کنجد برای پوست خود می دانید، بیایید برخی از بهترین راه های استفاده از آن را درک کنیم.

چگونه از روغن کنجد برای پوست استفاده کنیم؟
می توانید روغن کنجد را مستقیماً روی پوست بمالید و چند دقیقه ماساژ دهید یا آن را با محصولات مراقبت از پوست معمولی خود مخلوط کنید تا از حداکثر فواید آن بهره مند شوید. با این حال، موارد زیر چند روش دیگر برای گنجاندن روغن کنجد در روتین مراقبت از پوست شما هستند.

برای استفاده از روغن کنجد به عنوان پاک کننده، روغن گرم را روی بدن بمالید و قبل از دوش گرفتن آن را به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید. روغن را به مدت پنج دقیقه بگذارید و با یک حوله گرم پاک کنید. بلافاصله بعد از آن دوش بگیرید تا منافذ پوست تمیز بماند.
برای استفاده از روغن کنجد به عنوان مرطوب کننده، چند قطره از آن را به مرطوب کننده روزانه خود اضافه کنید و به طور مرتب از آن استفاده کنید. Voila، شما در نهایت هر روز پوست شادی خواهید داشت.
برای استفاده از روغن کنجد برای آکنه، آن را روی نواحی آسیب دیده مالیده و بگذارید یک شب بماند.
می توانید چند قطره از روغن را به اسکراب معمولی صورت خود اضافه کنید و هفته ای دو بار لایه برداری کنید تا فواید بیشتری داشته باشید.
برای استفاده از روغن کنجد به عنوان ضد آفتاب، 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، مقدار زیادی از آن را روی پوست بمالید.
چگونه بهترین روغن کنجد را انتخاب کنیم؟