شستن صورت با صابون کرمی داو توسط ولیعهد عربستان موجب خشم مردم شد

صابون کرمی داو، در برابر لکه های قرمز و قهوه ای موثر است.

صابون کرمی داو روی ملانوژنز اثر دارد اما نه تنها. این به تاثیر روی لکه های قهوه ای و قرمز که لکه های التهابی هستند کمک می کند.

به دلیل خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی آن، اغلب در درمان آکنه استفاده می شود، اما همچنین برای درمان هایپرپیگمانتاسیون پس از آکنه استفاده می شود.

این ماده موثر در دوران بازگشت به مدرسه نیز جالب است، زیرا اثر ضد التهابی نور خورشید کاهش می‌یابد، که می‌تواند منجر به بروز عیوب در افرادی شود که تابستان امسال آفتاب می‌گیرند.

همچنین می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که این اسید لایه‌بردار نیست، بنابراین می‌توان آن را به راحتی با سایر محصولات لایه‌بردار مرتبط کرد، با این حال ممکن است در اولین استفاده‌ها احساس سوزن سوزن شدن کنید، اگر به این مورد علاقه دارید، مانند همیشه به شما توصیه می‌کنم که هر کدام را شروع کنید. روز دیگر.

صابون کرمی داو نیز در یک مطالعه دوسوکور با هیدروکینون مقایسه شد. بنابراین، آزلائیک اسید با دوز 20٪ اثربخشی مشابه هیدروکینون دوز 4٪ را دارد اما بدون عوارض جانبی دومی. صابون کرمی داو نسبت به هیدروکینون با دوز دو درصد عملکرد بهتری دارد.

محصولات آرایشی و بهداشتی ضد تیرگی با عمل غیر مستقیم:

در حال حاضر، محصولاتی که به طور مستقیم بر روی ملانوژنز اثر نمی کنند. 3 نوع محصول مکمل وجود دارد که روی ملانوژنز اثر نمی‌گذارند اما در درمان هایپرپیگمانتاسیون جالب هستند.

صابون کرمی داو: مراقبت های حمایتی

یکی از اعمال صابون کرمی داو این است که انتقال ملانین را از ملانوسیت ها به سطح پوست کاهش می دهد. بنابراین برای درمان هایپرپیگمانتاسیون خورشیدی، پس از آکنه و همچنین ملاسما بسیار مفید است.

یک مطالعه جالب، اثربخشی صابون کرمی داو در مقابل هیدروکینون را بر روی افراد مبتلا به ملاسما مقایسه کرد.