فرش 12 متری خاطره کاشان عتیقه که از طریق جاده ابریشم به چین برده شد

بیش از نیمی از بافندگان تبریز به طور دائم و خانگی در تولید قالی کار می کنند. و مهارت کافی برای ساخت فرش با کیفیت بالا را داشته باشد. به این ترتیب، آنها بازیگران مهمی هستند.

صنعت فرش در تبریز منشأ علم آنها از خانواده هایشان است اما کار با تهیه کنندگان معروف تکنیک های آنها را افزایش داده است و آنها قادر به ساخت هستند.
همه طرح ها با این حال، آنها در کار مستقل و/یا در ساختن نقاط ضعفی دارند فرش های مارک دار مشابه تولیدکنندگان شهر تبریز.

برخی از مسائل اصلی که به معنای آنها است نمی تواند به درستی در صنعت فرش 12 متری خاطره کاشان مانور دهد، از جمله روابط ضعیف شبکه با دیگران بازیگران.

فقدان برخی از ویژگی های مورد نیاز مانند رهبری و توانایی تخصیص منابع، و مهم ترین موضوع، شبکه قوی در میان تولیدکنندگان شهری است شهر تبریز.

بافندگان خانگی قدرت کافی برای مانور دادن مستقل را ندارند صنعت فرش بلکه همکاری با تولیدکنندگان معروف و برند به آنها کمک می کند.


با این حال، این بافندگان خانگی هستند در کار خود ماهر و حرفه ای هستند و دانش ضمنی خوبی در فرش دارند بافندگی از خانواده خود و همچنین از تجربیات آنها در زندگی حرفه ای.

آنها درجه ای از قدرت را دارند که به آنها امکان می دهد با تولیدکنندگان با سطح پایین کار کنند از نظارت ما به این بافندگان نیاز داریم زیرا می توانند بر اساس ما قالی بسازند.
تولیدکنندگان هنگام کار با این بافندگان کنترل مدیریتی را اعمال نمی کنند زیرا درجه قدرت بافندگان، به عنوان هزینه تعویض برای بافندگان برای کار با دیگران
تولیدکنندگان کم است

تولیدکنندگان در مورد رفتار حرفه ای محتاط هستند با این بافندگان زیرا این حالت تولید راه اصلی برای خاص کردن، بالا است فرش با کیفیت و مارک.

بافندگان ما نسبت به تحمیل شرایط سخت و هرگونه فشار حساس هستند در مورد ساخت فرش بر اساس جزئیات ما سعی می کنیم از آنها برای ساخت فرش های باکیفیت حمایت کنید.