فروش عمده ریمل آرایشی چشم لاینر بورژوا

ریمل چشم لاینر یکی از جدید ترین مدل های ریمل آرایشی تولید شده توسط کمپانی بورژوا است که به صورت عمده توسط این مرکز به فروش می رسد.
کارایی یک ریمل خوب در این است که جلوه ای متعادل و هماهنگ به چشم ببخشد به طوری که تمام مایع ریمل به مژه ها نچسبد و مژه به صورت کاملاً طبیعی و یکدست به نظر برسد.

ریمل لاینر بورژوا با طراحی برس مخصوص خود توانسته حالتی کاملاٌ طبیعی و زیبا به چشم ها ببخشد و آن ها را فریبنده تر نشان دهد و همچنین یکی از پر فروش ترین مدل های ریمل موجود در بازار باشد. طراحی برس این محصول آرایشی به این گونه است که دارای دو قسمت کوتاه و بلند است. موهای بلندتر در وسط و موهای کوتاه در اطراف برس هستند که این باعث می شود با کمک وسط برس بتوانید به مژه ها حالت داده و آن ها را ضخیم و حجیم کنید و با آغشته کردن سر برس به مایع ریمل و زدن آن به ریشه مژه ها، بتوانید خط چشمی بسیار زیبا داشته باشید و دلیل نام گذاری این ریمل به نام لاینر نیز به همین دلیل است زیرا خط چشم را روی پلک شبیه سازی می کند.

ریمل چشم لاینر بورژوا با ترکیباتی حاوی سرمه طبیعی بهترین اثر را روی چشمان شما می گذارد.
ریمل لاینر به صورت کنترل شده ای مایع ریمل را روی مژه ها پخش می کند و از تجمع مایع روی مژه ها جلوگیری کرده و حالتی کاملاً یکدست به مژه ها می بخشد. انواع ریملها نظیر ریمل صورتی با کیفیتی بی نظیر به صورت عمده توسط سایت بازار لوازم آرایشی و بهداشتی ایران به فروش می رسد.