قیمت کرم پودر 24 ساعته لورال

اگر به یک مهمانی دعوت شوبد به طور حتم ترجیح میدهید از کرم پودرهای 24 ساعته آرایشی بهره ببرید که ماندگاری بهتری دارند. اما آیا کرم پودری وجود دارد که با 24 ساعت ماندن بر روی پوست به آن آسیب نرساند البته قیمت مناسبی هم داشته باشد؟ تابحال کرم پودر لورآل و ماسک زغال خارجی را امتحان کرده اید؟
آرایش مخملی از زیباترین آرایشها است که با استفاده از تمام لوازم آرایشی که بر روی صورت انجام میپذیرد، گویی هیچ کاری انجام نداده اید و پوست طبیعی خودتان است! اما آرایش لطیف مخملی با چه ابزارآلات و لوازم آرایشی به دست می آید؟ فرض کنید بخواهید به مهمانی مهمی بروید و مدت زمان زیادی را در آنجا باشید، هوا گرم است و زیر تابش آفتاب حتما هر آرایشی داشته باشید خواهد شد یا خوشبینانه ترین حالت آن است که فقط آرایشتان بهم ریخته میشود! همه این عوامل باعث میشود که چهره ای خسته و رنگ پریده در طول مهمانی را تجربه کنید، این واقعا خیلی بد است!! اما راه چاره چیست؟ بهترین پیشنهاد در این مواقع استفاده از یک کرم پودر 24 ساعته عالی با برندی معتبر مانند لورآل است تا نیازتان را به زیبایی پاسخگو باشد.

کرم پودر 24 ساعته لورآل

برند شناخته شده لورآل پاریس، مدت زمان زیادی است که در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت میکند و رضایت 100% مشتریان را در پی داشته است. شاید اگر از هر کرم پودر 24 ساعته ای استفاده نمایید، صدمات جبران ناپذیری به پوستتان وارد نماید اما کرم پودرهای 24 ساعته لورآل، با ترکیباتی منحصر به فرد ضمن آنکه آسیبی به زیبایی پوستتان وارد نمیکند حتی باعث تقویت و رطوبت رسانی به آن میشود! کرم پودر 24 ساعته لورآل و براش آرایشی پری دریایی با رطوبت رسانی و آبرسانی مداوم، شادابی را به پوستتان برمیگرداند و میتوانید با خیالی آسوده در مهمانی های طولانی شرکت نمایید.
قیمت کرم پودرهای لورآل از حدود 60 هزار توان شروع میشود که برای چنین محصول منحصر به فردی، بی نظیر است!