هدیه دادن فرش ابریشم ذرع و نیم در کاخ سفید ممنوع شد

ظاهر راحت فرش ابریشم ذرع و نیم، کفپوش های دیگر را در سایه قرار می دهد.

انتخاب فرش ابریشم ذرع و نیم به عنوان پوشش کف، راحتی بی نظیر و کیفیت واقعی زندگی را در زندگی روزمره ارائه می دهد.

دیگر کف پایتان سرد نیست، با موکت می توانید از فضای داخلی خود با آرامش لذت ببرید.

فرش ابریشم ذرع و نیم دلپذیر است و از نظر ایمنی جنبه غیر قابل انکاری ارائه می دهد. بنابراین به ویژه برای کودکان کوچکی که در حال یادگیری راه رفتن هستند یا کودکان بزرگتری که نمی توانند راه بروند مناسب است.

با دانستن اینکه می‌توانید بدون خطر آسیب رساندن به خود به آنها اجازه دهید در اطراف پرسه بزنند، خیالتان راحت است. این موکت از لیز خوردن جلوگیری می کند و در صورت افتادن ضربه را جذب می کند. حداقل خیلی بیشتر از یک کف سخت.

فرش ابریشم ذرع و نیم نه تنها راحت است، بلکه عایق صوتی و حرارتی بیشتری نسبت به سایر مواد دارد.

راحتی صوتی و حرارتی بالاتر از هر نوع کفپوش دیگری است. فرش ابریشم ذرع و نیم صدا را کاهش، مسدود و جذب می کند. بسیار کاربردی در آپارتمان، اتاق کودک یا اتاق بازی.

همچنین: انتخاب فرش ابریشم ذرع و نیم کردن اتاق به اتاق شما جلوه ای بدیع و شخصی می دهد. چه رنگ، اندازه، پس زمینه: فرش ابریشم ذرع و نیم شما فضای اتاق شما را تعیین می کند.

هر پوششی که انتخاب می کنید، چشم انداز اتاق شما را تغییر می دهد. به عنوان مثال، با انتخاب فرش ابریشم ذرع و نیمی با اشکال هندسی، بر جلوه معاصر تأکید می کنید.

فرش ابریشم ذرع و نیم های پشمی تجمل و اصالت فضای داخلی را افزایش می دهند. این ماده طبیعی ظرافت و ظرافت کار را با هم ترکیب می کند و حس زیبایی و شکوه را به شما می دهد.

فرش ابریشم ذرع و نیم شرقی طراحی را کامل می کند و به اتاق جلوه ای شخصی می بخشد. همچنین ایده ای از سلیقه و شخصیت تصفیه شده مالک را که به سمت مدرنیته گرایش دارد، منتقل می کند.

فرش ابریشم ذرع و نیم های اتاق نشیمن شرقی نیز با تنوع نقوش پیشنهادی، به ویژه در سبک شرقی یا ایرانی، اغوا می کنند. همچنین امکان سفارش مواد بافته سنتی در تجارت ویژه وجود دارد.