چرم گاو متداول ترین نوع پوست حیوانات مورد استفاده است

در زمانی که مصرف کنندگان رویکردی آگاهانه برای خرید لباس دارند، درک تأثیرات محیطی لباس های ما بیش از هر زمان دیگری مهم شده است.

بسیاری از مردم از شنیدن این که چرم نوین گاو بیش از هر ماده دیگری بر محیط زیست تأثیر می گذارد شوکه می شوند و اغلب زندگی و مرگ گاو را به عنوان بخشی از تأثیر کلی در نظر نمی گیرند.

هنگامی که به تأثیر هر ماده فکر می کنید، مهم است که کل فرآیند، از گهواره تا دروازه را در نظر بگیرید.

چرم گاو متداول ترین نوع پوست حیوانات مورد استفاده است و کل این فرآیند مملو از اقدامات مضر برای محیط زیست است.

گاوهای گوشتی به طور متوسط ​​18 ماه قبل از کشتار پرورش داده می شوند (طول عمر طبیعی آنها 15 تا 20 سال است).

در طول این مدت خودکار فانتزی دخترانه حیوان به 87 لیتر آب در روز نیاز دارد، بنابراین در طول عمر خود به 47589 لیتر آب نیاز دارد. بسیاری از مردم استدلال می کنند که چرم فقط یک محصول جانبی صنعت گوشت است، اما پوست گاو 10٪ از ارزش آن را تشکیل می دهد، بنابراین در واقع مکمل سود کلی گاو است (SOURCE4).

مقدار زیادی چرم از حیواناتی که عمدتاً برای پوستشان کشته شده اند به دست می آید.

بیشتر چرم گاوی جوراب نازک از کشورهای در حال توسعه مانند هند و بنگلادش یا چین تهیه می شود که به دلیل داشتن قوانین رفاهی حیوانات یا عدم رعایت آنها شناخته شده اند.

بسیاری از مواقع حیوانات قبل از کشته شدن به مسافت های طولانی منتقل می شوند و بسیاری از آنها در سفر به دلیل سوء تغذیه، بیماری یا خستگی جان خود را از دست می دهند. سپس گاوها در مقابل هم کشته می شوند.

چرم گاو رایج ترین نوع پوست حیوانات است.

پس از کشته شدن حیوان، فرآیند تبدیل پوست به پوسته ملموس شامل خیساندن پوست برای تمیز کردن آنها، گوشت دادن، آهک کردن، کندن مو، چربی زدایی و ترشی است.

همه این فرآیندها شامل نیروی کار انسانی، مصرف آب، مصرف انرژی، مواد شیمیایی و هدر رفتن می شود.

سپس فرآیند تعبیر خواب سیب زرد دباغی آغاز می شود، که یک پوسته را به چرم واقعی تبدیل می کند که می تواند فروخته شود.

انواع مختلفی از دباغی معمولا مورد استفاده قرار می گیرد، اما چرم دباغی شده با کروم در حال حاضر محبوب ترین شکل تولید چرم و خطرناک ترین آن است.

زمانی که کروم توسط انسان استنشاق می‌شود، می‌تواند مشکلات تنفسی متعددی ایجاد کند و زمانی که توسط پوست جذب شود، می‌تواند منجر به خشکی، ترک‌خوردگی و پوسته پوسته شدن پوست و همچنین زخم‌های فرسایشی شود که به نام «سوراخ‌های کروم» از بهبودی خودداری می‌کنند.

سپس ترکیب سمی نمک های کروم و مشروب برنزه کننده مورد استفاده در این فرآیند به منابع آب اطراف ریخته می شود و به طور موثر آب را مسموم می کند.

  • منابع:
    1. Lessons In Leather
  • تبلیغات:
    1. آیا می دانید خوردن ماست در شب باعث فلج شدن فک می شود
    2. لیست کارهای اینترنتی که حداقل از 2 میلیون درآمد ماهانه دارد
    3. پلاستیک های تولید شده از مواد بازیافتی پوست شکلات
    4. درمان ناباروری با خوردن سویا خشک!!