حالا بیایید در مورد دوچرخه الکترونیکی خود صحبت کنیم! توسعه در زمینه لنت ترمز روغنی دوچرخه همیشه در صنعت فقط در سطح دوچرخه اتفاق افتاده است.
با این حال، دوچرخه برقی وزن بسیار بالاتری دارد. ما به سرعت متوجه می شویم که واقعاً به ترکیبی از عملکرد بالا با ویژگی های سایش پوشش فلزی نیاز داریم.
لنت ترمز روغنی دوچرخه مستعد سایش خیلی سریع هستند در حالی که لنتهای ترمز فلزی صدای زیادی تولید میکنند و بسته به کاربرد عملکرد ناکافی از خود نشان میدهند.
لنت های ترمز ارگانیک، که عملکرد خوبی را به خصوص از نظر کاهش سرعت، یعنی عملکرد ترمز، رفتار ترمزگیری و صدا ارائه می دهند.
لنت ترمز روغنی دوچرخه فلزی (سینتر شده) که عمدتاً در سراشیبی و فری راید استفاده می شود.
به طور کلی به صراحت می توان بیان نمود که این لنت ترمز روغنی دوچرخه عمدتاً با عمر طولانی مشخص می شود.
رفتار ترمز به اندازه لنت های ارگانیک عالی نیست، اما عمر مفید آن بسیار طولانی تر است.
نسخه ارگانیک (یا رزین) رایج ترین است. این نسخه بر روی تعداد زیادی دوچرخه جاده، کوهستان و شهر یافت می شود.
در واقع، اجراها متقاعد کننده هستند، استقامت و مقاومت در برابر گرمای بیش از حد نیز. قیمت نیز در حد متوسط خوب باقی می ماند. ترمز گاز گرفتن فوری را ارائه می دهد، سخت و پیشرو است.
این محدودیت میتواند در مواردی که سایش سریع و خنکسازی کامل میشود، مورد استفاده قرار گیرد.
نسخه متالیک یک سازش عالی است. استقامت وجود دارد، در سطح قدرت است که تفاوت در مقایسه با نسخه ارگانیک ایجاد می شود.
در اینجا پیشروتر است اما زمانی که هوا نامشخص است مؤثرتر است. استقامت نیز مهمتر است که یک مزیت اضافی است.
نسخه سرامیکی نسخه نهایی است. در اینجا شما بلافاصله قدرت و مقاومت بسیار بالایی در برابر گرمای بیش از حد دارید.