تولیدکنندگان مختلف با توجه به نیاز مشتریان، ریملها را از نوع حجمدهنده، بلندکننده و حالتدهنده و ریمل صورتی به بازار جهانی عرضه کردهاند. ریملی که توسط کمپانی «بورژوآ» تولید شده، از نوع حجمدهنده و حالتدهنده بوده که حاوی رنگدانههای مشکی و ماندگاری 16ساعته است.
- بیشتر بخوانید: صابون ابرو
شرکت فرانسوی بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای شناختهشدهی اروپایی است که فعالیت خود را از سال 1987 آغاز کرد. اولین محصولی که این برند در بازار جهانی توزیع کرد، پودر برنج بود که جهت نرمکردن پوست استفاده میشد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد.
در این زمان بورژوآ بهعنوان یک برند بینالمللی شناخته شد و اکنون پیشرو در صنعت آرایشی است. برس این محصول با طراحی خاص از چسبندگی مژهها به هم جلوگیری کرده و با فرمولاسیون موجود در آن، مژهها را نرم و انعطافپذیر میکند که نتیجهی ان داشتن مژههایی حالتدار و حجیم است.
داشتن ماندگاری بالای 16 ساعت یکی از معیارهای انتخاب خواهد بود. بهعلت اینکه بعضی از ریملها بعد از چند ساعت تاثیر خود را از دست داده و به تمدید دوباره احتیاج خواهند داشت. این محصول با ماندگاری بالا به تمدید دوباره نیازی نخواهد داشت.
- بیشتر بخوانید: کرم پودر
این نوع ریمل بهراحتی با هر نوع پاککنندهی آرایشی مربوط به چشم، آب و صابون پاک میشود و دور چشم، اثری از سیاهی باقی نمیگذارد.
ریمل بورژوا مدل «Push Up Ultra Black» از نوع حجمدهنده و حالتدهنده است که با رنگدانههای کاملا مشکی، مژههایتان را حجیم و مشکی میکند و ماندگاری بالای آن برای افرادی که بهطور روزانه از ریمل استفاده میکنند، گزینهی مناسبی است.